חזרה לעמוד הראשי - אמני עין הוד   Ein Hod Main Page

 

עין הוד-עין הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד

  

שבוע בפסח          2009       Passover during the week

עגל  זהב  ירוק

 Gold / Green Calf by Naama Berkovits. Burned on Passover 2009

הפסלת  נעמה ברקוביץ   הפסל נשרף ב- 2009

 

צילומים: לאה בן אריה

עגל הזהב ירוק 2009

 

 עגל הזהב ירוק 2009

 

עגל הזהב ירוק 2009

 

עגל הזהב ירוק 2009

 

עגל הזהב ירוק 2009

 

עגל הזהב ירוק 2009

 

עגל הזהב ירוק 2009

 

עגל הזהב ירוק 2009

 

עגל הזהב ירוק 2009

 

עגל הזהב ירוק 2009

 

עגל הזהב ירוק 2009

 

עגל הזהב ירוק 2009

 

 

 

היום יום רביעי כ'א ניסן בשעה 17:30

נתקהל בשער הראשי , עין - הוד

נחוג במעגלים סביב סביב

יחד נקיים מודעות לסביבה

 

תשס"ט

(תהיה שנת סביבה טבעית)

 

יחד נקיים מודעות לסביבה

הפסל עשוי זרדים שנאספו בגבעות עין הוד, קשורים בחוט צבוע זהב שנקנה בדרום תל אביב.

עגל הזהב התנ"כי היצוק והכבד נהפך בידי לגוף שברירי , עיקר הנפח שלו הוא אוויר ולא חומר.

זהו עגל שעשוי מהחומר הטבעי ביותר בסביבתי שיכולתי לתאר לעצמי לבנות ממנו גוף.

דרך העיניים שלי העולם כולו עשוי קווים, זה האמצעי הבסיסי והמיידי לי ביותר לתאר בו את העומד מולי.

 

הרגע המכריע בבניית העגל הוא נקודת המפגש בין היוצר לטבע , היכן שחומר הגלם הטבעי והחומר יציר האדם נזקקים זה לזה.

המתח נמצא בנקודה הזאת , בחיבור הזה , כאשר אנחנו מבקשים ליצור משהו חדש.

 

 ככל שהעגל הלך ונבנה וקיבל חיים  , כך התקדם תהליך הפרידה שלי ממנו , ההבנה וההכרה בכך שמה ש(לא) יישאר

לי ממנו לא משמעותי אל מול מה שקיבלתי ממנו במהלך הדרך.

 

 נעמה ברקוביץ    אביב 2009

Golden Calf 2009

 

The Golden Calf sculpture is created from twigs and branches collected from the hills of Ein Hod. They are bound together with gold-colored string bought in South Tel Aviv.

The biblical Golden Calf, heavy and wrought in gold, was transformed by me into a fragile sculpture. Most of its volume is the air, the emptiness, the lack of material.

The sculpture is made of the most natural, obvious material that I could think of and find around me. 

I see the world as a connection of lines, and it is the most primary and basic form I use when I create something.   

 

 

The crucial point in this sculpture is the junction between the creator and nature,
where the raw, natural material and the man-made material need each other.
The tension is at this point, where we seek to create something new.

 

The more the Golden Calf sculpture received form and became alive, the more I started the process of my separation from it. The understanding and acceptance of what does (not) remain is not as important as what I have gained and learned throughout the process of making it.

 

Naamah Berkovitz

Spring 2009

 

   

 

עין הוד-עין הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד-עין-הוד